Wspólnie zbudujemy przyszłość Państwa firmy

„Wszystko można robić lepiej, niż robi się dzisiaj.”

Henry Ford

Witaj w dziale skierowanym do firm. Powstał on z myślą o organizacjach otwartych na rozwój i dążących do podnoszenia swoich wyników.

Mamy świadomość, że usługi rozwojowe, jak każda inna inwestycja mają przynieść konkretny zwrot. Dlatego, podchodząc indywidualnie do każdego Klienta, koncentrujemy się przede wszystkim na osiągnięciu jasno określonych mierzalnych celów biznesowych.

Zaufaj profesjonalistom. Współpracując z nami możesz być pewien, że Twoja firma jest w dobrych rękach.

Obszary specjalizacji

  • Sprzedaż bezpośrednia
  • Rozwiązania call center
  • Obsługa klienta
  • Negocjacje
  • Pozyskiwanie klientów za pośrednictwem narzędzi internetowych
  • Profilowanie i ocena wyników pracy oraz kompetencji
  • Projektowanie systemów wynagrodzeń

Działania rozwojowe

  • Szkolenia, warsztaty, treningi
  • Coaching indywidualny i zespołowy
  • Badania jakości sprzedaży i obsługi klienta
  • Superwizje pracy konsultantów, telemarketerów, handlowców i doradców klienta
  • Analiza efektywności zasobów ludzkich
  • Badania satysfakcji i zaangażowania pracowników
  • Procesy mapowania i optymalizacji
  • Usługi doradcze i wdrożeniowe
  • Ewaluacje efektywności rozwiązań HRM oraz projektów rozwojowych i doradczych

Nasza metodologia pracy

Badając potrzeby rozwojowe, korzystamy ze sprawdzonych metod analizy luk kompetencyjnych, takich jak metodologia Human Performance Improvement. Dzięki temu, uzyskujecie Państwo możliwość spojrzenia z lotu ptaka nie tylko na jednostkę, którą planujecie objąć procesem szkoleniowym, ale również na obszary biznesowe organizacji, które warto wesprzeć, by zapewnić firmie rozwój.

metodologia hpi

Nie tylko szkolenia dedykowane...

Nie jesteś pewien czy Twoja firma potrzebuje szkolenia dedykowanego? Skorzystaj z naszych szkoleń otwartych!

top